CRM_slika1_472_320.png

boko CRM

ZAKAJ bokoCRM?

  • ker se zavedamo, da so kakovostni odnosi s strankami ključnega pomena za uspešno in konkurenčno poslovanje (tako malih kot velikih podjetij)
  • ker želimo osveženo bazo podatkov, ki je zasnovana za več uporabnikov (izredno uporabno pa je tudi za enega)
  • ker želimo dostopati do podatkov hitro in kjerkoli
  • ker omogoča različne nivoje dostopa znotraj podjetja
  • ker lahko podatke uvažamo in izvažamo
  • ker je prilagojen našim potrebam
  • ker je njegova uporaba preprosta in ne potrebuje predznanja ali izobraževanja
  • ker želimo imeti pregled in nadzor nad poslovanjem,
  • ker želimo v vsakem trenutku vedeti, kaj se dogaja z določeno stranko, projektom, podjetjem, celo z našimi zaposlenimi
  • ker želimo uspeti!

Boko CRM je programski paket za upravljanje odnosov s strankami. Kot že samo ime pove je bistvo CRM sistemov to, da z njihovo pomočjo vzpostavljamo kakovostne in dolgoročne odnose z našimi strankami. 

Zakaj je pomembno, da so naši odnosi s strankami kakovostni?

Številne raziskave so pokazale, da je cena pridobivanja novih strank precej višja kot pa cena zadržanja obstoječih. Poleg tega so lahko kakovostni odnosi s strankami pomebna konkurenčna prednost vašega podjetja.

Ključne prednosti, ki jih pridobite s sistemom boko CRM  so:

  • 360° pregled nad strankami - kontakti, ponudbe, priložnosti, prijavjene napake, opravljeno delo, naloge,...
  • do podatkov lahko preko zaščitene povezave dostopate kjerkoli in kadarkoli
  • velika preglednost nad poslovanjem
  • možnost uvoza vaših obstoječih strank in kontaktov
  • omogoča sodelvanje in izmenjavo informacij med sodelavci

 

Reference izdelka